Kontakt z Biurem Obsługi Klienta

Biuro Rybnik:
ul. Ogrodowskiego 32
44-203 Rybnik
telefon: 32-722-86-00; email: bok@inetm.pl

Biuro Dzierżoniów:
ul. Świdnicka 33
58-200 Dzierżoniów
telefon: 74-62-62-000, email: bok2@inetm.pl

Biura Obsługi Klienta otwarte w godzinach:
pon-pt: 10.00-16.00
czwartki od 08.00-19.00

 

W sprawach związanych z dostępem do internetu, telewizji, telefonu,  umowy, aneksy, prosimy pisać na adres:e-mail: bok@inetmultimedia.pl lub dzwonić bezpośrednio (32) 722-86-00.

Zgłoszenie awarii

poza godzinami pracy Biura Obsługi Klienta
tel. 32 722 86 00

Godziny pracy serwisu:
pon-pt od godz.8.00-21.00
soboty: od godz.9.00 do godz.18.00
niedziele i święta od godz.10.00 do godz.16.00

Informacje o trwających awariach masowych w sieci inetmultimedia, znajdziecie Państwo na naszej stronie pod adresem:
https://inetmultimedia.pl/informacje-o-awariach

poza godzinami pracy Serwisu, prosimy o  pozostawienie zgłoszenia w automacie zgłoszeniowym podając adres instalacji, imię i nazwisko. Oddzwonimy do Państwa w godzinach pracy serwisu.
automat zgłoszeniowy tel.: 32 722 86 00 wew.121

Reklamacje prosimy wysyłać na adres e-mail: bok@inetm.pl

W innych sprawach
prosimy dzwonić  (32) 722-86-00

 

    Wypełnij formularz i wyślij zapytanie o możliwości techniczne podłączenia oraz ofertę promocyjną.